Статистика сайту

Сейчас на сайте 0 пользователей и 46 гостей.

Карта сайту

Комунальний заклад "Харківський інклюзивно-ресурсний центр №2 Харківської міської ради"

Теги: Міська мережа

61000

м.Харків, вул.Шекспіра, 20

Телефон: 057-725-11-09

E-mail: kh_irc2@ukr.net

Офіційний сайт: https://komunalnij-zaklad-noharkivskij-inkluzivno-resursnij-centr-no2-h.webnode.com.ua/

 
   Комунальний заклад «Харківський інклюзивно-ресурсний центр №2 Харківської міської ради» зареєстровано 20 грудня 2022 року. Засновником Центру є Харківська міська рада, органом управління - Департамент освіти Харківської міської ради.
   Метою нашого центру є забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та повної загальної середньої освіти, у тому числі в закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи (далі - комплексна оцінка) та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.
   Основними завданнями Центру є:
   1. Проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення в них особливих освітніх потреб.
   2. Надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи.
   3. Консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку.
   4. Забезпечення участі педагогічних працівників Центру:
   - у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;
   - у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо.
   5. Залучення в разі потреби педагогічних працівників Центру для участі в засіданнях психолого-педагогічного консиліуму в спеціальних закладах загальної середньої освіти.
   6. Надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
   - дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
   - дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу.
   7. Визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі).
   8. Визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти.
   9. Надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання.

 

Перейти вгору Share/Save/Bookmark