Державною службою якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) підготовлено посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти».
Розробка посібника мала на меті допомогти керівникам шкіл у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами.
У збірці директори шкіл та освітяни знайдуть покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів та забезпечення всієї системи управлінських рішень для організації та впровадження інклюзивного навчання.
У ньому є відповіді на основні питання щодо забезпечення якості інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної.
Посібник складається з п’яти розділів:
• «Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище»;
• «Організовуємо та впроваджуємо інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами»;
• «Розробляємо індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами»;
• «Шукаємо ресурси для якісного інклюзивного навчання в закладі освіти»;
• «Моніторинг якості інклюзивного навчання як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти».