1 жовтня 2014 року на базі Харківської спеціалізованої школи №11 відбувся міський семінар для методистів, які супроводжують викладання предметів у початковій школі та методистів з психологічних служб управлінь освіти адміністрацій районів за темою «Спільна діяльність педагога та психолога в організації диференційованого навчання учнів початкової школи».
Учасники семінару отримали методичну допомогу щодо організації диференційованого навчання в початковій школі.
Крамченкова В.О., кандидат психологічних наук, доцент кафедри наукових основ управління і психології ІПО ХНПУ ім. Г.С.Сковороди, ознайомила методистів з психолого-педагогічними основами диференційованого навчання учнів початкової школи.
Кандидат педагогічних наук, старший викладач педагогіки та психології Харківської гуманітарно-педагогічної академії Упатова І.П. актуалізувала знання учасників семінару про теоретичні аспекти диференційованого навчання учнів початкової школи.
Методисти, які супроводжують викладання предметів у початковій школі та методисти з психологічних служб, відвідали уроки математики та трудового навчання, визначили психолого-педагогічні основи диференційованого навчання, розглянули сучасні підходи до спільної діяльності психолога та педагога в організації диференційованого навчання.